جدید ترین جلد مجله ی وینکس ودرخواست دانه جونم


قصر فلورا

وینکس یا winx

جدید ترین جلد مجله وینکس

منتشر شد.

شما در این مجله با علایق استلا و

برندون و خانواده و غیره از وینکس

آشنا میشوید.

این مجله

با قابلیت فرستادن نظر شما به نویسنده ی مجله در

این تاریخ منتشر شد .

8/5/2012 میلادی

که برابر هست با :

8/5/1391 خورشیدی

من این مجله رو دارم .چون در نیویورک زندگی می کنم.

اگر خواستید بگید مجله رو براتون عکساشو ایمیل می کنم

(با نظر خصوصی)

در ضمن دوست عزیزم دانه درخواست داده بود عکسای وینکس مورد علاقش یعنی

راکسی رو بذارم .برید ادامه به خصوص تو عزیزم .

 

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
این مطلب رمز داره ،مخصوص دانه جونمه رمزشو فقط به اون گفتم.یک راهنمایی می کنم !roxsy اولشه بعدشو خودتون در بیارید.!!!
|یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, |20:46 | دریا -فلورا | |

De$ign: | ﻣﻴﺲ ﻫﺂﻧﮯ